Kireçlenme, kemiklerin ucunda durum kayran kıkırdak dokunun giderek aşınması ve yıpranması ile ortaya çıdem bir rahatsızlıktır. Giderek kötü gidişatlar gerçekleşebilir. Kemikler parçalanarak eklem içre birikmeye başlangıçlayabilir. Bu gidişat vücutta iltihabi bir süreci ve sonrasında ağrı ataklarını ortaya çıyaşlır. 40 yaşın üstündeki bireylerde elan zait görülür. Başkaca sakil ağırlık taşımak üzere güçlü fiziksel hareketlerde kâin insanlarda, elan zait rastlanmaktadır. Eklem kireçlenmesi, eklem emrazının da ana nedenlerinden biridir. Kireçlenmeden diz, kalça, boyun, bel ve başlangıçparmak eklemleri etkilenir. Evetşın artması, aşırı kiloluluk, eklemlerin aşırı kullanmaı ve kalıtım bilimi yatkınlıklar riski pozitifrır. Eklem Kireçlenmesini Önlemek İçin Beslenme Önerileri Bol ongun sutaş tüketin. Akarsu, eklemlere hamil katkısızlar. Bu yüzden her çağ en az 8 boduç sutaş bağırsakmek icap ettiğini unutmayın. Suyun haricinde süt, kefir, katık üzere erdemli kalsiyumlu besinler de, kemik katkısızlığına katkı katkısızlar. Göverti ve semere tüketin. Kemik katkısızlığı bağırsakin, vitamin ve minerallerin kararlı bir şekilde tuzakınması önerilir. Bu yüzden vitamin ve mineral kıymeti erdemli olan göverti ve meyveleri beslenmenize ekleyin. Evetğlı kırmızı ten tüketimini azaltın. Kırmızı ten tüketimi, hayvani proteinlerin zait gelgelı sonucunda idrarla bile kalsiyum atımını pozitifrır. Kemik katkısızlığını beklemek bağırsakin kırmızı ten tüketimini azaltın. Bunun alegori fasulye, mercimek, bezelye üzere protein bakımından servet sahibi bakliyatları beslenmenize ekleyin. Evetğlı balık tüketimini pozitifrın. Omega 3 bakımından servet sahibi olan yağlı balıklar, eklem emrazına karşı çok etkilidir. Hamsi, somon, orkinos üzere balık türlerinin tüketimi, kemik katkısızlığını yapıcı yönde etkisinde bırakır. Yeşil çkamer bağırsakin. Yeşil çkamer, eklem kireçlenmesinde yapıcı etkilere sahiptir. Antioksidan ve anti-inflamatuar etkilere mevla başüstüneğu bağırsakin, kemiklere hamil evet. Başkaca kireçlenmeden kaynaklanan ağrılara ve şanlayışkinliğe de oflaz gelir. Kalça kireçlenmesini azaltmak bağırsakin yemeniz gerekenler; Meydana getirilen mesafeştırmalara bakarak semere ve göverti bakımından servet sahibi beslenmek, kalça kireçlenmesi riskini azaltır. Bu sebzelerin güçlü dahişeni diallil disülfitindir. Elma, muz, armut, şeftali, kavun, üzüm ve kuru meyveler, soğan, pırasa ve zerrinmsak üzere sebzeler kalça kireçlenmesi riskini azaltır.

kireçlenme ne iyi gelir

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.